ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ایلیا و ویانا

آبله مرغان گرفتن ایلیا

1391/4/20 11:50
نویسنده : ملیکا
334 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از مهد کودک با من تماس گرفتند و گفتند بیایید و ایلیا

را ببرید وقتی پرسیدم چرا گفتند بیایید به شما میگویم دلم

دگرگون شد پرسیدم چی شده گفتند نگران نشو آبله مرغان

گرفته ، گفتم زودتر می گفتید دلم ریخت، خلاصه تا از محل

کارم پاسداران به بچه ها برسم مامانم زودتر رفت و بچه ها

را به خانه برد چون از مهد هم زودتر به مامانی بچه ها زنگ

زده بودند اینطور که معلوم است دفعه پیش برای هم ایلیا و

هم ویانا آبله مرغان نبوده است متاسفانه من با مسئولیتی

که در پروژه جدید شرکتمان گرفته بودم و این روز ها جلسات

اولیه پروزه بود نمی توانستم مرخصی بگیرم و زحمت نگهداری

ایلیا هم مثل ویانا به عهده مامانم افتاد و دو روز اول هم که

خیلی شدید بود وقتی من از سر کار بر می گشتم مامانی

فرشته ویانا را با خودش میبُرد تا من همه انرژیم را روی ایلیا

بگذارم و از ایلیا نگهداری کنم آخه تپل مامان خیلی اذیت شد

حتی داخل چشمش هم زد که وقتی به دکتر چشم پزشک

نشانش دادیم گفتند خدا را شکر در سفیدی چشم زده اگر

در مردمک چشم میزد خیلی خطر داشت و قطره دادند گفتند

بهتر میشود الان دوباره بعد از یکهفته به مهد کودک رفته اند

پسرم آبله مرغان گرفتنت مبارک باشه وقتی آجیت خوب شد

شما یکهفته بعد گرفتی و خدا را شکر دیگه داری بهتر میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)