ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ایلیا و ویانا

ایلیا از 29 ماهگی تا 32 ماهگی

1391/6/21 10:35
نویسنده : ملیکا
343 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خودم قایم کنم نیستش دیگه

وقتی تو ماشین میشینه جای باباش دلش میخواد رانندگی کنه

و میگه : کجا بریم ،بریم پارک باشه، کمربندمُ ببندم ماشین روشن کنم

وقتی عصبانی میشه میگه : دوغگو یعنی دروغگو - زِرَنگو - برو گُم شو

دوست ندارم - بیشور یعنی بی شعور - پِدَسوخته یعنی پدر سوخته

 بِتُچه - شومبول - کفاثت یعنی کثافت - بی تَبیت یعنی بی تربیت

ویانا سشوارتُ برداشتم

دلم درد میکنه حالم بدِ - شیر گاو گُنده دارم

منو دعوا نکن باهات دیگه دوست نیستم

ویانا باهام دوستی آره منو دوست داری باشه

منم دوستت دارم عاشقتم حالا ماژیک بهم میدی

عزیزم کجایی بیا پپیشم همراه با لوس کردن خودش

ویانا گفتم بیا همراه با جیغ و بعد با اَخم

شعر طیاعه، سیاعه برات بخونم یعنی طیاره و سیاره

اِسکونی برام بخر یعنی اسکوتر برام بخر 

خودم اسکیت دارم

مامان میخوام برم مکه

 بابایی میخوام سوارت بشم اسب شو

میخوام بُکُشمت، کیو کیو، حالا بِمیر

باباکِرِم ، اونجاست یعنی کرم

عسک بگیرم یعنی عکس

دستمال کِلِمِکس میخوام یعنی دستمال کِلِنِکس

بابا پُم پُمپ بنزین مبخواهی بری یعنی پمپ بنزین

مامی کَمَندَلَمُ ببند یعنی کمربند

ویانا ببین دمپایی من بن تنِ

بابا تِلِیلی اونجا یعنی تریلی

مامان با L90 میریم تو رانندگی میکنی باشه

باباییم کجاست منو ببره

مامان از دریا میترسم نمیخوام شنا کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه_ مامان آیسا
21 شهریور 91 10:39
لطفا به آیسا کوچولو رای بدین. شماره کد آیسا عدد 15 هستش. آدرس صفحه مسابقه: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php ممنون از لطفتون